Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EC

Kdybych já pustila tu těhotnou ženu sednout a sedl by si místo ní ten paprika, její manžel, tak věřte tomu, že bych ho z té židle zvedla a ještě na něho plivla. Hodně by vzpomínal na mne.;-O

3 0
možnosti
JC

Měl jste ho vyhodit. Okamžitě jste ho měl vyhodit.

3 0
možnosti
MK

R^R^ Pan Polický tu zase "básní", ale zpronevěřuje se i svému způsobu argumentování. Kdyby našel 10.000 zločinců- otců( a to nenajde), kteří si sednou místo těhotné manželky, je to 0,1% populace. U muslimů, kteří dodržují Korán, budeme v desítkách %. A klidně se mně může náš "básník" zeptat, kde to mám ověřené; nepochodí ¨, mám: u Mohameda.

10 2
možnosti

Sluníčkářská chátra spíš propadne paranoie a tento článek označí za provokaci jakéhosi nácka, xenofoba a islamofoba :-)

18 0
možnosti
KC

A to si ti muslimáci ještě namlouvají, že stojí vysoko nad nevěřícími psy. Islám a Západ jsou jak oheň a voda a vzájemně se vylučují. Jen  hlupák by se dobrovolně vzdal hodnot, které krví zaplatili naši dědové a nechal se zotročit lidmi, kteří žijí ve temnu středověku.

30 0
možnosti
Foto

vidíte a já dnes u lékaře viděl jak z výtahu vystupovala paní s nohou v sádře, s jedním dítětem na ruce a druhé za ruce vedla. vedle ní šel manžel s prázdnýma rukama. Mluvili česky, byli očividně z majoritního etnika a vůbec to tomu pánovi divné nepřipadalo.

Hulváti jsou prostě všude.

1 22
možnosti
Foto

I12v36o 67C15i41l52i48c13h

9. 4. 2015 21:33

Ovšem některé ideologie to mají nastavené jako předepsaný standard.

33 0
možnosti
Foto

I62v61o 55C16i93l87i76c19h

9. 4. 2015 20:54

Opravdu výborný praktický příklad R^

21 0
možnosti
SS

Toho chlapa bych z toho mista zvedl tak rychle, ze by mozna "vystoupil" za jizdy ...

6 0
možnosti
Foto

Bylo to vaše místo a vy jste ho mohl přepustit komu jste chtěl.  Jakmile jste ho přepustil té paní, bylo to její místo a ona ho mohla přepustit komu chtěla.  Udělala jen to, co jste udělal vy, tak co je na tom divného?

2 22
možnosti
Foto

;-D Když to berete takhle, tak na tom není divného nic....

Vlastně je to jako v té anekdotě s panem Kohnem a panem Roubíčkem, u talíře se dvěma jablky - velkým a šťavnatým a malým a svraskalým...

No, já byl vychováván jinak, a jinak jsem i vychovával své děti...Vy zřejmě ne...Pak chápu, že to je podle Vás - v pořádku.;-D

19 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 739x
Právník. Novinář. Lektor mediální komunikace. Poeta s drsným smyslem pro humor, někdy snad i s moudrým nadhledem.